anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Heey, Kzit met een probleem waar ik eerder helemaal geen last van had, ik heb het niet met alle website`s maar met zo`n 10%. [img:d64ab94678]http://members.home.nl/slot2003/kutfout.JPG[/img:d64ab94678] Ik hoop dat jullie me hiervan af kunnen helpen. Thanks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Syntaxisfout De syntaxis is de volgorde (of notatie) waarin termen en zinsneden worden samengesteld, bijvoorbeeld voor het vormen van een URL (webadres) dat uit een aantal aaneengeschakelde termen bestaat die de locatie of service op Internet definieren. Een syntaxisfout ('syntax error') treedt op als de termen in een volgorde staan die een programma niet begrijpt. Tijdens het surfen op het Web kan een syntaxisfout worden veroorzaakt door een verkeerd getypte of onjuist samengestelde URL waardoor een browser hem niet begrijpt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Hmm ja, maar bij (ik noem maar wat) www.mijnhomepage.nl heb ik altijd deze foutmelding, voorheen had ik dit niet bij deze website. Bij mijn eigen website heb ik het de ene keer wel en de andere keer niet :-? Suggesties? EDIT: Nu kreeg ik opeens op www.tweakers.net ook een foutmelding, kwordt er echt gek van. [img:7fb18df217]http://members.home.nl/slot2003/kutfout2.JPG[/img:7fb18df217] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Probeer eens dit: Tab extra aanklikken>internet opties>geavanceerd>foutopsporing scripts uitschakelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Verwijder ook het vinkje bij "melding van elke scriptfout weergeven" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2004 Oke bedankt jongens, ik krijg de foutmeldingen niet meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2004 nee klopt...maar de fouten zijn er nog wel.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Ja dat is wel zo, maar met of zonder foutmelding, de pagina`s worden goed weergegeven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen