anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Delen Geplaatst: 12 februari 2004 ik heb over drie pc's internet gedeeld. Nu kan ik op 2 pc's gewoon emails ophalen. Op de derde echter niet. Elke keer krijg ik dit bericht: [b:012f11499a]Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.hccnet.nl', Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E[/b:012f11499a] De instellingen voor het ophalen van emails in overal hetzelfde. Staat er misschien iets fout bij de opties, en zoja Wat?????? Will Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [url=http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_errors_0x800ccc0e.html]Troubleshooting Outlook Express Error 0x800CCC0D/E[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Het is geen wachtwoord of accountprobleem. Dat het al menigmaal ge-cheked. Ergens staat iets fout in het delen. vraag is wat en waar. Will Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Op het eerste gezicht kan ik maar twee dingen bedenken (omdat je zegt dat het internet het wel doet): 1e. Instellingen van beveiligingspaket, firewall, al of niet in combinatie met antivirusprogramma. 2e. Toch een verminking van de account. Remedie: Wissen en opnieuw aanmaken. Kopiëren van één van de andere PC's kan ook. Wordt een *.iaf bestand, dat je gewoon kan importeren. Werkt alleen bij gelijke versies van OE, of van een lagere naar een hogere versie. Niet andersom. Van iets fout in delen kan volgens mij geen sprake zijn, want dan zou je ook geen internet hebben. OE heeft daarvoor geen aparte instelling. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2004 DNS...lijkt me. Probeer de pop box is te pingen. Als je op de naam geen antwoord krijgt dan is het dns. Misschien lukt het op je server wel, je krijgt dan een ip adres terug van de pop box. Als je dit invult bij outlook werkt het waarschijnlijk wel, maar je moet je dns wel goed instellen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2004 [quote:e62aa3eab8="tijnie"]DNS...lijkt me. Probeer de pop box is te pingen. Als je op de naam geen antwoord krijgt dan is het dns. Misschien lukt het op je server wel, je krijgt dan een ip adres terug van de pop box. Als je dit invult bij outlook werkt het waarschijnlijk wel, maar je moet je dns wel goed instellen[/quote:e62aa3eab8]DNS-probleem terwijl de internetverbinding wel correct werkt? Althans, dat meen ik begrepen te hebben. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 [quote:d680d85f79="J. de Boer"][quote:d680d85f79="tijnie"]DNS...lijkt me. Probeer de pop box is te pingen. Als je op de naam geen antwoord krijgt dan is het dns. Misschien lukt het op je server wel, je krijgt dan een ip adres terug van de pop box. Als je dit invult bij outlook werkt het waarschijnlijk wel, maar je moet je dns wel goed instellen[/quote:d680d85f79]DNS-probleem terwijl de internetverbinding wel correct werkt? Althans, dat meen ik begrepen te hebben. Jan de Boer[/quote:d680d85f79] lijkt meer op dat je je server van je email niet goed hebt staan controleer dat is Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen