Ga naar inhoud

BabyXL.. ervaringen? (Speedlinq All-in 2048)

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo iedreen.. hebben jullie toevallig nog ervaring met BabyXL? als je het bv vergelijkt met bbned of KPN, wat is beter? :) [size=9:f5a173dbd4][EDIT: Dionysus/MAXimum][/size:f5a173dbd4] of.. wat ik eigenlijk wil vragen is: hebben jullie ervaring met Speedlinq? (http://www.speedlinq.nl/php/product.php) want ik overweeg om naar een andere provider over te stappen.. dus: Hoe staat Speedlinq ervoor? bvd Dionysus.
Link naar reactie
[quote:03033cdb96="Djarno"]Ik heb een all-in 4096 abbo-tje van speedlinq. Ben er best tevreden over maar er zijn een tweetal dingetjes die me lichtelijk beginnen te irriteren: 1. Download limiet 2. instabiele upload Voor de rest weinig problemen, downloaden gaat verder top.[/quote:03033cdb96] aha.. uhm het download limiet? wat bedoel je daarmee? een datalimiet zit er niet op, toch? tenminste fdat zegt hun website niet =) ennuh.. instabiele upload..? gaat ie soms snel en soms heel langzaam? Dat is natturlijk ook niet lekker :-\ draai jij een server => dat je er last van hebt? want dat was ik dus ook van plan => dus het moet wel een beetje lekker lopen :) bvd
Link naar reactie
[quote:612041a8e7="turbo-pascal"]Als je die provideer neemt, kan je je server wel naar de prullenbak dromen. Dat gaat echt neit goed komen. Een site kan nog net, maar begin maar niet over downloads van groter dan 1 mb ! Je mag maar 4gb per maand downloaden (weet niet meer bij welk pakket dat was)[/quote:612041a8e7] huh!? ze zeggen dat er GEEN datalimiet is.. dan bedoelen ze toch ook dat er GEEN datalimiet is, ofwel!? :S :-\ kijk maar, op http://www.speedlinq.nl/php/product.php daar staat dan er GEEN datalimiet is.. hoe zit dat nou?
Link naar reactie
uh.. waar ergens bedoel je>? ik ga het niet helemaal lezen hoor.. ik zag wel dit staan: [quote:d90d5e35fb]Fair Use Richtlijn op All-in abonnementen met carry forward (BaByXL/Tiscali netwerk) All-in 512 5 GB p/mnd All-in 1024 15 GB p/mnd All-in 2048 25 GB p/mnd All-in 4096 50 GB p/mnd All-in 8064 100 GB p/mnd [/quote:d90d5e35fb] maar da's toch ok..? =) wat is nou het probleem allemaal?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:f6f6366c67="Djarno"]Wat je mist weet ik niet... :lol: . Maar er is dus wel degelijk een limiet. Wat in de praktijk betekend dan je toch konstant op moet letten dat je er niet overheen gaat en dat vindt ik persoonlijk minder prettig internetten... :([/quote:f6f6366c67] hoezo dan..? ik kan toch niet geloven dat ze zeggen dat er geen limiet is, maar als je 't eenmaal hebt aangeschaft dat ze dan zeggen dat die er wel is.
Link naar reactie
ze zullen dus bedoelen dat ze niet zo'n limiet hebben als vele anderen .. dus van zo'n 2 tot 4 gig ... fair use policy houdt in dat zij beslissen wanneer het teveel wordt .. en 50 gb bij een 4 mb lijn? ... kssjt kan ik na een week al gestrest gaan rekenen .. eigenlijk liegen ze gewoon tegen je ... spreekt veel respect uit tegenover hun abbonees ...
Link naar reactie
[quote:ec60d5496c="FoXiERotjEknoR"]ze zullen dus bedoelen dat ze niet zo'n limiet hebben als vele anderen .. dus van zo'n 2 tot 4 gig ... fair use policy houdt in dat zij beslissen wanneer het teveel wordt .. en 50 gb bij een 4 mb lijn? ... kssjt kan ik na een week al gestrest gaan rekenen .. eigenlijk liegen ze gewoon tegen je ... spreekt veel respect uit tegenover hun abbonees ...[/quote:ec60d5496c] okiedo, maar aangezien ik niet in een maand 30 volle cd's van iets ga downloaden, maakt het dus niet uit...? ennuh.. [quote:ec60d5496c="turbo-pascal"]Als je die provideer neemt, kan je je server wel naar de prullenbak dromen. Dat gaat echt neit goed komen. Een site kan nog net, maar begin maar niet over downloads van groter dan 1 mb ! Je mag maar 4gb per maand downloaden (weet niet meer bij welk pakket dat was)[/quote:ec60d5496c] 4gb per maand? dat volg ik echt niet hoor.. dat is bij geeneen abbo van hun, klopt hier nou gewoon helemaal niks van wat je zei, turbo-pascal, of wat...? was dat vroeger ofzo..?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...