anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Hallo allemaal, kan iemand mij helpen over dit project, ik weet niet precies wat ik moet doen, graag een hulp??? Ontwerp een logische structuur voor de inrichting van je eigen harddisk. Je moet een indeling maken m.b.v. folders / mappen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Dat lijkt me niet zo moeilijk je moet gewoon aangeven hoe jij je hardeschijf zou indelen kwa mappen. Dus welke mappen van programma's enzo zet je waar neer op je schijf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Als je niet met partities mag werken:[code:1:7d1949f64f] root van je hd \Programs \program1 \program2 \program3 \Games \game1 \game2 \game3 \Music \fullAlbums \album1 \album2 \album3 \artists \artist1 \artist2 \artist3 \unknown \Documents \Private \Buisseniss \Public \Temp \download \winTemp \programTemp [/code:1:7d1949f64f] ETC ETC Als je wel partities mag maken, zou ik een partitie maken voor Audio/Video, Win, Program's, Game en rest... O.i.d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen