anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Ik heb adsl en een router.Zit met een laptop en een pc op die router. Is het ook mogelijk om via die router van mn laptop op mijn pc te komen en andersom? Heb een Etech router. Als het mogelijk is hoe doe je dat dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Ja dat moet niet zo moeilijk zijn, afhankelijk van je besturingssysteem, en misschien moet je wat instellingen in je router aanpassen in de LAN-setup, zelf ken ik E-tech niet, maar moet niet moeilijk zijn lijkt me. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Ik heb op beide windows xp professional staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Geen enkel probleem, je moet wel internet delen met de internet wizard. Als je dat gedaan hebt kan je aangeven welke gedeeltes wel en welke niet toegankelijk zijn. Ik werk zelf met Windows Commander en je kunt op deze manier makkelijk copieren van de ene naar de andere pc. (Oeps ik bedoel TotalCommander) :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Internet delen? Dat heeft hier toch niets mee te maken? Ik wil gewoon via mn laptop bij de bestanden op de pc kunnen komen. En andersom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 gewoon je bestanden delen en de pc's moeten indezelfde werkgroep zitten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen