anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Is er nog een manier om van deze foutmelding af te komen zonder heel windows weer opnieuw te installeren? Overstappen naar IE6 en updates hebben allemaal niet geholpen. Windows XP prof gebruik ik [img:336fe75573]http://home.quicknet.nl/qn/prive/km.kuikman/IE.JPG[/img:336fe75573] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Je zou een herinstallatie van Internet Explorer kunnen overwegen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Geeft de inhoud van het foutenrapport nog enig houvast ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 [quote:c9676bebd7="M@rc"]Je zou een herinstallatie van Internet Explorer kunnen overwegen.[/quote:c9676bebd7] al geprobeerd [quote:c9676bebd7="Peter Vooges"]Geeft de inhoud van het foutenrapport nog enig houvast ?[/quote:c9676bebd7] een hoop enen en nullen :P Maar ik wordt er niet wijzer van. Er moeten toch wel meer mensen zijn met dit probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Misschien is het voor jou abracadabra....wordt er iets van een module genoemd? Zo is het wel erg vissen in troebel water... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2004 kom op mensen, help me plz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2004 Kijk in de logboeken van XP naar de fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post. Let erop dat de fout(en) overeenkomen met het moment dat je die foutmelding kreeg. :wink: Ik zou ook graag een log willen zien: download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/ Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand. Kopieer en plak de inhoud in je volgende bericht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 ik heb je een pb gestuurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 [quote:7efc0cd9df="gabba"]ik heb je een pb gestuurd[/quote:7efc0cd9df] De discussies vinden hier online plaats, dus als die PB relevant is voor de discussie hoort hij hier te staan. Als het alleen een PB is tussen 2 vrienden ofzo, dan is ie niet relevant maar hoeft hij hier ook niet vermeld te worden als zijnde verstuurd. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 [quote:9b4074fe7a="Edmond Varwijk"][quote:9b4074fe7a="gabba"]ik heb je een pb gestuurd[/quote:9b4074fe7a] De discussies vinden hier online plaats, dus als die PB relevant is voor de discussie hoort hij hier te staan. Als het alleen een PB is tussen 2 vrienden ofzo, dan is ie niet relevant maar hoeft hij hier ook niet vermeld te worden als zijnde verstuurd. mvrgroet Edmond[/quote:9b4074fe7a] niet iedereen hoeft te weten wat ik allemaal draai op me pc, niet dat ik iets te verbergen heb ofzo. en verder reageerde er toch niemand meer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 gabba, De bedoeling van dit forum is dat iedereen kan leren. Als je dit probleem wil oplossen via PB heeft niemand er iets aan, en leert niemand er iets van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 lees dan nog eens goed, ik wil niet dat iedereen ziet wat ik heb draaien (prive), of wordt dat helemaal niet geaccepteerd ofzo :-? maar goed, oplossing = hijackthis, bestanden verwijderen, en hij zei dat ik op virus moest scannen, that's it. Die kon ik even online doen. er waren wat (ongevaarlijke) trojans gevonden. /edit oh ja, Ben Jonson, nogmaals bedankt /edit2 voor de mensen die online willen vrusscannen: hxxp://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen