anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Hallo, Op mijn pc met windows 98se is mijn standaard startpagina ingesteld op www.startpagina.nl,dat blijft er ook instaan,alleen als ik internet open komt de helft van de tijd een scherm met chello service?? terwijl in de adresbalk gewoon startpagina.nl staat!!!!!!!!! Het is een pagina waar je chello service mee kunt installeren???? Ik heb spybot al gedraaid,niks geholpen.Hoe kom ik hier van af,wat is dit???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 ook al ad-aware gedraaid --> http://www.lavasoftusa.com/? op virussen gescand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 ook adaware gedraaid,niets geholpen!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Ik heb ook internet bij chello en heb dit ook wel vaker gekregen, dit scherm kreeg ik dan te zien omdat internet het niet deed. Dus misschien is er iets wat er voor zorgt dat je de ene keer wel internet heb en de andere keer niet? misschien is de modem een btje brak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Deze pc is de client pc,hangt dus als tweede pc op internet via een crosskabel.De host pc heeft er geen last van! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Bekend probleem heb ik ook een tijdje gehad! Keer modem uit gezet en gewacht op een nieuw ip-adres en toen was het weer verholpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Op de hostcomputer heb ik het niet,dan zou het aan mijn netwerk moeten liggen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Ik heb hetzlefde probleem gehad achter de router, eerst alleen op de desktop maar naar een paar dagen begon de laptop ook. Alles even uitgezet, nieuw ip-adres en toen was het bij mij opgelost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen