anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Delen Geplaatst: 24 januari 2004 internet download probleempje als ik ergens op iets klik om iets te downloaden krijg ik normaal gesproken een venster te zien met de volgende opties openen = opslaan = anuleren = meer informatie maar in plaats in van een keuze menu (met opslaan, openen) wordt het bestand gelijk geopend niet alle bij alle bestanden zip files die worden altijd gelijk geopend en met exe files heb ik geen problemen hoe kan ik dit weer herstelen ik wil graag het keuze menu te zien krijgen net als vroeger dit wil ik echt goed oplossen want als ik een zip file wil opslaan wordt het bestand gelijk geopend dit is heel vervelend want hierdoor kan ik geen map selecteren vooral als het zipfile heel groot is bijvoorbeeld 70 mb met het downloaden van zipfiles heb ik de volgende nadelen ik kan geen map kiezen waar ik het in wil downloaden (bijvoorbeeld E:\files van het internet) ik kan ook niet zien hoe lang het downloaden duurt en hoeveel ik gedownload heb kan ik ook niet zien en hoe groot het zipfile is kan ik ook niet zien en de snelheid van het downloaden kan ik ook niet zien en deze tip hoef ik niet want die weet ik al en het werkt niet met zipfiles (rechter muisknop doel opslaan als) ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Beste, Misschien ben je hier mee geholpen Kijk eens op [url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];Q177976[/url] of op [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=104583[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 nog bedankt voor je hulp Sjaak dankzij je 2e link ben ik eruit gekomen ik had eerst winrar toen heb ik winzip geinstallerd en toen weer winrar bij gecomprimeerde mappen ben ik naar eigenschappen gegaan en verandert in openen met winrar en toen was het hele probleem opgelost en nog hastikke bedankt nou ken ik weer fijn downloaden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 Suc6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen