anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Behalve de bureaublad- en programma's pictogrammen, kun je uiteraard ook specifieke websites pictogrammen op het scherm zetten. Het overkomt mij geregeld zonder aanwijsbare reden, dat die specifieke websites pictogrammen, die als snelkoppeling dienen, verdwijnen en in hun plaats komt dan het algemene website pictogram, het z.g.n. url.ico. Ik zou graag kennis nemen van de reden voor dit fenomeen en hoe dit is te voorkomen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Volgens mij verdwijnen die iconen als je je tijdelijke internet-bestanden map leegmaakt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Sorry Mr. Capone, Maar de tijdelijke internet bestanden zijn niet verwijderd. dus dat is de oorzaak niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 in XP bestaat er een optie die icoontje laat verdwijnen na x-tijd als je de iconen niet gebruikt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Sorry Katrien, maar ik maak geregeld gebruik van de betreffende pictogrammen als snelkoppeling. In ieder geval bedankt voor de inbreng. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Na lang zoeken, eindelijk gevonden: Ik wíst dat er al een keer een topic over was geweest, maar kon em eerst niet vinden... Misschien heb je er wat aan: [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=111662[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 Mr. Capone, bedankt voor uw inbreng maar zoals ik al aangegeven heb, de website pictogrammen verschijnen en verdwijnen zonder aanwijsbare reden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 In de link die ik gaf stond onder andere dit: [quote:4b1f65bfb1="Paulus de Bosbouter"]Alleen als je je favoieten op de werkbalk "Koppelingen" zet, kun je het icoontje houden. Anders wordt ie idd gewist.[/quote:4b1f65bfb1] Helpt dit niet? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen