anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Als ik Favorieten opsla in IE 6 wordt elke URL aangegeven door een icoontje dat Explorer aangeeft. Ik heb een periode gehad dat het icoon van de betreffende URL werd opgeslagen, doch dat is op een of andere manier verdwenen. Toch wil ik dat graag terug. Heb gezocht maar niet gevonden. Wie weet waar die instelling zit? Dank, dank, dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 als je je ie geschiedenis wist, wis je ook de iconen van je favorieten, zodat deze ze niet meer ziet je krijgt daarna je algemene icoon te zien van ie ook de map tijdelijke internet bestanden legen geeft dit effect Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Alleen als je je favoieten op de werkbalk "Koppelingen" zet, kun je het icoontje houden. Anders wordt ie idd gewist. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2004 als je persé het icoontje in je favorietenlijst wil hebben: - bezoek de site - kijk in de temp internetmap en zoek het icoontje - kopieer dat item naar een andere plek op je hd - klik rechts op de betreffende favoriet, eigenschappen, ander pictogram Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen