anoniem Geplaatst: 21 januari 2004 Delen Geplaatst: 21 januari 2004 Met internet explorer 6 heb ik problemen met het laden van pagina's. Al de pagina's waarbij dit probleem optreed komen uit het buitenland. Bijvoorbeeld als ik naar www.invisionboard.com dan wordt het IP-adres van site nog ontvangen. Daarna komt de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. [DNS-error, controleer netwerk-instellingen, vink SSL en TSL aan wat al aan staat]. Wat kan dit voor probleem zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2004 Al op spyware gescanned? Download Spybot S&D, installeer, haal de laatste updates op. Sluit alle browservensters. Laat hem dan scannen en verwijder alles wat in rood is aangegeven: www.safer-networking.org/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2004 Ik heb al met AdAware gescand en alle Spyware verwijderd. Ik zal 't eens met SpyBot doen, ik verwacht alleen eerder dat het een verkeerde instelling is ergens. Verkeerde cache of proxy instelling [ik gebruik geen proxy-server] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2004 Ik heb de oplossing al. Ik heb een proxyserver toegevoegd. Nu werkt alles weer :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen