anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Delen Geplaatst: 18 januari 2004 elke keer als ik op een link klik bij google ofzo dan gaat hij heel erg denken en dan loopt me browser vast. wat kan het zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Misschien een cache probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Hoe verhelp ik dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 De map tijdelijke internetbestanden leegmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 heb ik gedaan heb het nog steeds. kheb trouwens windows xp pro. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Dan kan je denken aan een virus of zoiets. Je kan uitgebreid scannen en spybot en hijackthis. Als het nog maar een paar dagen is kan je ook systeemherstel doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 systeemherstel had ik al geprobeerd maar dat had niks geholpen. en een virus scan heb ik ook gedaan met norton 2004. en die had 14 virussen gevonden dus ik d8 nou allemaal verwijderen, ik gaf die opdracht ook maar toen had hij er maar 1 verwijderd. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Heb je je NAV wel relematig geupdate? Waarschijnlijk gaat het hier om meer dan 1 virus, of anders 1 die zich zo verspreid op jouw systeem, dat t lijkt dat het er meer zijn. Voor 1 bekend virus is er altijd wel een tool te vinden. Maar met meerdere virussen, denk ik eerder aan een volledig schone insalatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Van Norton Of Windows? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Rick Gimpel bedoelt Windows. Maar probeer eerst het volgende: Update je virusdefinities (Norton) en scan opnieuw. Probeer ook een [url=http://www.tiscali.nl/serv/viru/viru_center.asp]online scanner[/url]. Kan Norton ze niet allemaal verwijderen kijk dan in de logs (of noteer) over welke virussen het gaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2004 Nee ik bedoelde wel degelijk Norton Anti Virus.(qua updates) En met schone installatie bedoelde ik iid windows en de hele hap. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2004 Heb je windows Xp? zo ja druk dan eens op CTRL+ALT+DEL en kijk bij het 2e tabblad of je misschien Webassist ofzo aan hebt staan.. ik heb dit ook gehad.. door die te sluiten gaat je Explorer weer normale snelheid. ik heb heel lang gezocht naar dit probleem en kwam erachter dat het met Webassist te maken had (het zou kunnen dat dit programma Web nog iets heet.. ik d8 assist maar aangezien ik niet thuis ben kan ik dit niet controleren zelf kun je kijken of je er iets tussen ziet wat je niet kent met web ervoor.. sorry voor de onduidelijkheid.. kijk wel even over er bij gebruiker jouw naam staat en niet system ofzo) mvg. Jeff Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2004 het probleem is verholpen. het was gewoon een beetje veel spyware. en met spybot verwijderd en nou gaat hij weer goed. bedankt :D :D :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen