anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Hallo, Ik wil een website uploden naar mijn homepageruimte bij Tiscali.Heb een adsl basic abbo bij hun. Ik heb een Speedtouch 510 adsl ethernet modem met daarachter een Etech router. Als ik via mijn laptop wil uploaden mislukt het steeds omdat ws ftp om de een of andere reden het verkeerde ip adres connect. Vanaf mijn pc gaat het beter, daar connect ws ftp wél naar het goede ip adres, maar krijg ik echter weer een foutmelding, namelijk deze: Finding Host ftp.home.tiscali.nl/markie ... Connecting to 66.220.17.206:21 Connected to 66.220.17.206:21, Waiting for Server Response Connection closed by remote host. Wat doe ik fout of wat gaat hier mis? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Heb je in WS_FTP bij Eigenschappen voor session op tabblad Advanced "Passive transfer" aan of uitgevinkt? Edit: via Google op "ws_ftp Connection closed by remote host": http://www.ipswitch.com/Support/WS_FTP/guide/wsftpug80/B_errmsg.html#10869 Succes..; :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 [quote:8e93b65bcf="chris middelburg"]Heb je in WS_FTP bij Eigenschappen voor session op tabblad Advanced "Passive transfer" aan of uitgevinkt? Edit: via Google op "ws_ftp Connection closed by remote host": http://www.ipswitch.com/Support/WS_FTP/guide/wsftpug80/B_errmsg.html#10869 Succes..; :wink:[/quote:8e93b65bcf] Passive transfer heb ik uitgevinkt staan. Ga nu proberen om het aan te vinken en kijken of het dan wel lukt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Werkt nog steeds niet. Krijg wel een extra schermpje steeds waarin ik weer op connect kan klikken, maar dan krijg ik toch weer die foutmelding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Heb je misschien hier wat aan: [b:656ae796dd][url=http://jabba.ipswitch.com/query.html?col=kb&col=wsftpug&col=imlguide&col=wugguide&col=ftpsrvug&col=iimguide&qp=&qt=Connection+closed+by+remote+host&qt2=%7C+ws_ftp&qs=&template=kb&qc=kb+wsftpug+imlguide+wugguide+ftpsrvug+iimguide&pw=100%25&ws=0&qm=0&st=1&nh=10&lk=1&rf=0&rq=0]525 results found, top 500 sorted by relevance[/url][/b:656ae796dd]? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Misschien een dom antwoord, maar je moet je bij tiscali eerst aanmelden voor de ftp dienst voor dat je er gebruik van kan maken. Misschien voor anderen die dit probleem ook hebben. Ga naar homepage van tiscali, dan klik je op home, servicecenter, mijn abb. gegevens... , dan beheerder, inloggen, dienstenoverzicht en dat activeren van homepage/ftp. duurt even maar na 1 dag ofzo zou het moeten werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Het is al gelukt, ik had de verkeerde abonementsgegevens ingevuld :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen