anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Delen Geplaatst: 13 januari 2004 Op 1 van de twee computers die ik via wireless ADSl heb aangesloten heb ik problemen met bepaalde pagina's. Bijvoorbeeld bij ixqiuck.com, kan ik de volgende pagina zoekresultaten niet openen. Hij gaat dan heel lang zoeken en dan krijg ik een foutmelding. Het curieuze is dat het op dezelfde computer met de oude telefoonverbinding geen problemen geeft, en op de andere laptop met ADSL ook niet! Wie kan me helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2004 houd de laptop bij je pc en ga vergelijken wat aan instellingen het zelfe zijn en wat niet. IE - Extra - Internet Opties - Beveiliging - Aangepast Niveau Ga ook even naar deze uitleg en kijk bij de uitleg van Ben Jonsen ( joker plaatje) met ActiveX. [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=110687&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=[/url] gr, NoNoAD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2004 ik heb alle instellingen vergeleken, maar die zijn hetzelfde. Het zal ook niet aan IE liggen, want dan zou het via de gewone telefoonverbinding toch ook niet moeten lukken... maar wat is het dan wel? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen