anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Tijdens het openen van IE5.5 via een dubbelklik op het icoon verschijnt niet automatisch het inbelscherm. Wanneer ik dit doe bij OE dan verschijnt dit inbelscherm wel. Kan dus wel post ophalen bij mijn provider maar niet surfen op het web; wat kan de oorzaak zijn? Ik gebruik Win98SE/IE5.5. en een analoge modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Instelling bij IE 5.5: Ga naar Instellingen -> Configuratiescherm -> Internetopties Op het tabblad Verbindingen: Zorg er voor dat "Altijd mijn standaard verbinding kiezen" is geselecteerd en sluit alles weer af. Probeer het dan nog eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Die tip was het niet, maar toch bedankt. Het was wel een aanleiding om nog eens alles na te lopen; zodoende vond ik het volgende: Na het openen van IE klikte ik in de knoppenbalk op "Zoeken", toen verscheen het inbel- scherm wel en kon ik het web op. De oorzaak was het zelf invullen van een startpagina bij Internet-opties, en daarbij ontbrak http://, dat was alles. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen