anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Hallo, Ik heb thuis op mijn PC Internet Explorer 6 staan, en sinds kort doet ie dus raar. Als ik bijv. een van mijn [url=http://casemod.startkabel.nl]eigen website's[/url] open, dan zijn de letters erg groot. Ik heb dit probleem alleen bij internet explorer, of netscape. Kan iemand mij hiermee helpen. (PS. Mijn beeldscherm resolutie is 1600x1200, daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Ik heb ook al eens geprobeerd om de grootte aan te passen van letters, maar helaas. Als iemand mij hiermee kan helpen, HEEL ERG GRAAG!. Alvast bedankt voor alle reacties :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Ga gewoon naar de balk en ga naar Beeld -> Tekengrootte -> Kleiner Ik hoop dat dit het probleem oplost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 [quote:c8fb3d9b74="markwelleweerd"]Ga gewoon naar de balk en ga naar Beeld -> Tekengrootte -> Kleiner Ik hoop dat dit het probleem oplost[/quote:c8fb3d9b74] Heel erg bedankt. Mijn probleem is nu opgelost. Hartstikke bedankt voor je hulp :) :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen