anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Hallo.... als ik een url in typ die niet bestaat kreeg ik eerst als ik me pc leeg gooi en opnieuw installeer zo;n site van msn met zoek scherm en daar onder de mogelijk goede url..... Nu krijg ik als ik een foute url in typ optimizer www.internet-optimizer.com dat is zo irritand want er zitten ook nog popups aangeplakt enzo... heb alles verwijdert van -optimizer wat op me pc zat ook in regedit maar hij blijft komen!! hoe krijg ik gewoon die melding van msn weer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Scan je pc met AntiSpy en Ad-Aware Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 [quote:46a74acfa5="Johnny321"]Scan je pc met AntiSpy en Ad-Aware[/quote:46a74acfa5] ook gedaan helpt ook niet :s Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 geef eens een hjt log op misschien kan anderen je dan helpen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen