anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Delen Geplaatst: 31 december 2003 Ik heb een illigale versie van windows XP. Zou ik msn veilig kunnen downloaden? 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Ja hoor dat kan. Als je maar niet je PC registreerd, dan kan je dus geen problemen met Micrsoft krijgen. Ik heb ook zo'n versie van Windows op een van mijn systemen staan, en daar heb ik dus ook nog geen problemen mee gehad :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Je _kunt_ je illegale versie van WinXP niet registreren, tenzij je een of andere vage crack gebruikt. En trouwens, ze komen echt niet achter je aan als je een illegale versie probeert te installeren. Als ze dat bij iedereen zouden doen, zou dat meer geld kosten dan dat het op zou leveren. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 OK dank je :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 kun je met een illegale versie service pack 1 via een andere site krijgen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Dat kan niet. Want je moet dan eerst Windows registreren als je een Service Pack moet installeeren. Maar je kunt ze wel op een andere manier installeeren, maar dat mag niet hierzo, en ik zou ook niet eens weten hoe dat werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen