anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Delen Geplaatst: 15 december 2003 Graag zou ik zelf een eigen domeinnaam willen registreren en die dan doorlinken naar m'n homepageruimte bij mijn provider. Wie heeft er suggesties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 Zoek es op google 'domeinnaam registreren' Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 Als je een gratis domeinnaam wilt, moet je even op [url]www.dot.tk[/url] kijken, daar kun je een gratis .tk domeinnaam registreren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 zeg dit is wel heel makkelijk he! wil je ook nog dat we hem voor je aanvragen. het spijt me hoor, maar op het web STIKT het van de domeinnaam aanbieders en jij vraagt ernaar. Ik weet dat onderuithalen niet mag, alleen helpen. vooruit dan, ik heb geregistreerd bij VIP internet. *spam?* ben daar erg tevreden over. met name de service is erg goed. op prijs moet je misschien verder zoeken wil je de goedkoopste hebben, Vip zit wel al laag. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 Toevallig ben ik nieuw in deze materie, dus daarom vraag ik het aan de experts. Maar vind je het dan nodig om gelijk zo hoog van de toren te gaan blazen i.p.v. iemand een zinnig antwoord te geven? Jij bent ook vast eens beginner geweest en hebt ook dingen aan anderen gevraagd die je zelf nog niet wist! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 <spam>Ik zit bij [url=http://www.dwh.nl/redirect.php]Delphi Website Hosting[/url] met een Pro Redirect.</spam> Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen