anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Delen Geplaatst: 15 december 2003 Hallo, Ik krijg de volgende fout melding als ik probeer in te bellen. "Verbinding verbroken. Fout: 619: Er kan geen verbinding met de externe computer worden gemaakt, waardoor de poort voor deze verbinding werd gesloten. Klik voor meer informatie op Meer info of zoek in Help en ondersteuning naar dit foutnummer." Ik bel in op TMFWeb met een 56k modem en gebruik Windows XP Pro. Is er misschien iemand die deze melding ooit heeft gezien? En er ook een oplossing voor weet? want met het zoeken op internet kom je ook niet ver en de microsoft site heeft ook weinig te melden. BVD Greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 http://www.csnet.nl/Service/oplosser.html#Fout619 Ook in de Help van Windows staat iets over deze fout. 'Probleemoplosser voor modem' zou je ook kunnen gebruiken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 deze site had ik zelf ook al gevonden maar deze komt niet echt mee een oplossing. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord heb ik al wel zo vaak opnieuw ingetypt dus daar ligt het ook niet aan. En met de probleem oplosser van windows kom ik ook niet echt verder. Heeft echt niemand een idee waar het aan kan liggen?? Greetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen