anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Delen Geplaatst: 9 december 2003 Halloo. Ik heb een E-tech Modem/Router maar ik kan http://www.freewebs.com/ niet bezoeken. Iemand een idee? Mehmet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Dat is inderdaad wel vreemd, maar je kunt wel hier komen en ik neem aan ook op andere sites, dus aan je router ligt dat niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 nee het lukt me ook niet om in www.freewebs.com te komen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 niemand? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 Het lukt mij wel, kan het aan de provider liggen? Ik zit bij cistron. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 mij lukt het ook. *chello*. ik heb het vermoeden dat iemand de service voor de grap thuis runt. kans dat die isp voor jou ontoegankelijk is. hetzelfde heb ik ook met een aantal mensen die ik ken: zij hebben chello met eenzelfde 'blok'nummer in het ip en kunnen mij niet bezoeken. d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen