Ga naar inhoud

problemen met internet


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Hoewel ik het eens ben met jullie dat de vragen moeten blijven staan, vind ik het kunnen wijzigen van mijn antwoorden toch wel makkelijk. Vaak heb ik dat ik ontdek dat ik een kleinigheid vergeten ben. Dat vul ik dan snel even aan. Ook een tikfoutje verwijderen doe ik regelmatig. Een backup optie om dit soort gevallen weer terug te halen na een klacht zou een betere optie zijn.
Link naar reactie
[quote:68bc243846="Henny"][quote:68bc243846="Friends"]5gdfsdfdfds[/quote:68bc243846] Nnnnja........da's weer lekker handig. Als je een vraag stelt, laat hem dan alsjeblieft STAAN! Veel mensen kunnen leren van de problemen van anderen. Als je je vraag weghaalt als je probleem is opgelost, dan kan niemand er meer wat van leren.[/quote:68bc243846] Je hebt helemaal 100% gelijk!! Hoeveel moderators heeft dit forum eigenlijk ? Naar mijns inziens ietsje pietsje VEELS teveel, volgens mij vervelen ze zich en halen dat dit soort acties uit :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...