anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Delen Geplaatst: 2 december 2003 Op m'n school is Hotmail geblokkeerd. Ik krijg een wit scherm met als titel 'The page cannot be displayed'. 'Vroeger' :lol: kon je dat omzeilen door via www.msn.nl te gaan. Maarja, dat wil nu ook al niet :( Iemand een idee, (of een HEEL nuttige link :D) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 een account aanmaken bij yahoo.com, deze kan ook van andere accounts de mail ophalen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Okay, thnx. Dat wist ik niet. Zal morgen ff proberen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 als ze hotmail blokkeren zal yahoo ook wel geblokkerd zijn hoor. en ja dit valt te omzeilen maar dan moet jij hun firewall zien te kraken, wat niet evident is en als je betrapt wordt zal het ook nit je beste dag zijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 School blokkeerd niet voor niets hotmail, en we mogen hier dan _volgens mij_ niet helpen met het zoeken naar een andere manier. Bij ons is het ook geblokkeerd... maar je moet gewoon geen hotmail gebruiken. 3mb is niet veel, en max 1mb verzenden is volgens mij ook niet veel ;). Gebruik gewoon mail van een ISP of op een eigen server/webhosting (als je dat hebt). Hier heb je meestal geen max van verzenden, en de inbox is ook wat groter. Jochem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Hoezo "[i:b76668f665]we_mogen_hier_dan_volgens_mij_ niet_helpen_met_het_ zoeken_naar_een_andere_manier[/i:b76668f665]??" Je kan toch gewoon in Outlook Express je hotmail ophalen? [url=http://ninemsn.com.au/support/hotmail/OE/setup.asp][b:b76668f665][color=darkblue:b76668f665]How to use Outlook Express with your Hotmail[/color:b76668f665][/b:b76668f665][/url] Volgens mij is daar nix illegaals aan? P de BB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Als je een beetje firewall hebt draaien worden bepaalde url's geblokkeerd. Of je daar nu met Internet Explorer of met Outlook Express naartoe gaat maakt niet zo veel uit, je zal geen verbinding krijgen met welk programma dan ook. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen