Ga naar inhoud

256K toen 384 K en nu opeens 1.0Mbps !

anoniem

Aanbevolen berichten

Die limieten gaan nu idd in een rap tempo omhoog, ik heb een standaard ADSL en ben binnen een jaar van 512kbps naar 2mb gegaan. Ik vraag me af hoe lang ze hiermee doorgaan, voor veel mensen wordt het nu toch interessant om het standaard-abbo in te ruilen voor lite. Ik ga denk ik maar eens op zoek naar lite-adsl zonder datalimiet. :)
Link naar reactie
Ik zit hier nog 3 maanden opgescheept met @home :cry: :cry: :cry: 312 M[b:a03a87c24e]bit[/b:a03a87c24e] a 30 euro de maand... Moet perse een jaar voor je op kunt zeggen, zwaar bagger. Overigens moet je ook maar geluk hebben dat je in het BBnet netwerk zit, als je dat hebt kun je Demon nemen, beste volgens Consumentenbond op alle fronten (Lite - basis - heavy duty). Aangezien ik daar niet onder val ben ik aangewezen op de KPN lijnen, en dat scheelt toch al een aardig bedrag/snelheid verhouding.....
Link naar reactie
[quote:a31f69953b="General X"]Ik zit hier nog 3 maanden opgescheept met @home :cry: :cry: :cry: 312 M[b:a31f69953b]bit[/b:a31f69953b] a 30 euro de maand... Moet perse een jaar voor je op kunt zeggen, zwaar bagger. [/quote:a31f69953b] Moet denk ik [b:a31f69953b]k[/b:a31f69953b]bit zijn want anders heb je de beste verbinding ter wereld ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...