anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Delen Geplaatst: 16 november 2003 ik heb internet via de kabel[breedband]@home. als ik ongeveer 30 minuten op internet zit. stopt hij ermee,en kan dus geen pagina meer open krijgen. start ik de pc opnieuw op, dan doet alles het weer. weet iemand hoe dit kan,en hoe ik dit kan voorkomen. tis wel lastig elke keer weer opstarten.. graag een oplossing. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Waarschijnlijk staat je internet-verbinding ingesteld op automatisch verbinding verbreken na 20 of 30 minuten. Wanneer dit gebeurd is, hoef je de computer niet opnieuw te starten maar kun je ook de breedband-verbinding opnieuw starten. Nog handiger is om de timeout-instelling bij je verbinding uit te vinken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 dat wat jij zegt,wil ik wel maar hoe kan ik dat wijzigen dan. bij mijn internet opties verbindingen staat niks. komt doordat ik via een lan netwerk internet heb[breedband] weet je een oplossing,hoe ik toch het 1 en ander kan instellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 In dat geval zit het in de instellingen van de LAN-adapter. Waar precies weet ik niet uit mijn hoofd. Eigenschappen/geavanceerd ??? Moet je even naar zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen