anoniem Geplaatst: 8 november 2003 Delen Geplaatst: 8 november 2003 Hallo forum, Op dit moment rukt de ADSL-beschikbaarheid in het gebied waar ik woon op. De plaats waar ik woon heeft nu nog geen ADSL, maar waarschijnlijk binnenkort wel. Nu heb ik een vraag. Waar kan ik mezelf aanmelden voor ADSL? (We moeten een bepaald aantal aanmeldingen hebben) vr.gr. tkfmuller Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2003 Wat is je postcode dan? ze moeten 325 klanten hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2003 4245 KG vr.gr. tkfmuller _________________ SETUP: Plaatje succesvol gewijzigd! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2003 Beschikbaarheid postcode 4245kg: Onze ADSL leveranciers geven aan dat de telefooncentrale waar uw postcode onder valt helaas niet is opgenomen in de planning deze geschikt te maken voor ADSL. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 Enkele weken geleden kregen we een brief in de bus met daarin de boodschap dat we minimaal driehonderd-(nogwat) aanmeldingen moetsten hebben voor ADSL vr.gr. tkfmuller Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 325 handtekeningen verzamelen, en je wordt opgenomen in de planning. Zolang ze de handtekeningen niet hebben, hebben ze ook geen haast om het aan te leggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 Waar kan ik die handtekening ergens zetten? vr.gr. tkfmuller Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 http://www.adslaktie.nl/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 Thanks! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen