Ga naar inhoud

Extreme SPAM mail vandaag in mailbox

anoniem

Aanbevolen berichten

Wat ik vandaag toch in mijn mailbox vond: [quote:e51c19330f]Geachte heer, mevrouw, U wilt uw produkt onder de aandacht brengen? Of meer bezoekers op uw internetpagina? Zo zijn er nog legio andere mogelijkheden te bedenken. Overweeg dan emailmarketing. Met onze cdrom kunt u uw marketing direct starten. Op onze cdrom staan ruim 10.000.000 emailadressen van Nederlandse providers. Zowel zakelijke adressen als adressen van partikulieren. Tevens staan er tips op hoe uw email snel (50.000 tot 100.000 per uur) en zonder problemen te krijgen met uw emailprovider kunt verzenden (middels proxys). Dit programma staat eveneens op de cdrom inclusief handleiding. U kunt de cdrom voor slechts 399 Euro in uw bezit krijgen. Bestel vandaag nog en uw bestelling zal onder rembours of met een factuur (betaling per bank) aan uw worden toegezonden (bestellingen alleen per post). Indien u uw emailadres opgeeft, krijgt u wekelijks nieuwe emailadressen van ons toegestuurd. Ook voor al uw vragen kunt u op onderstaand postadres terecht. Wij kunnen u ook helpen met het tegen betaling genereren van prospects/leads/aanvragen, bullet proof hosting (ook adult), het verzenden van uw emails enz enz. Kortom u kunt ons benaderen met elk zakelijk voorstel. BEKEND VAN SPAMVRIJ.NL (zie http://www.spamvrij.nl) Met vriendelijke groet, D. Langenhorst Marketing CD Postbus 20119 7302 HC APELDOORN Bestelformulier: Hierbij bestel ik de cdrom met 10.000.000 emailadressen voor slechts 399 Euro. Naam: Adres: Woonplaats: Telefoonnummer: Emailadres: Handtekening: Onder rembours/met factuur: Bestellingen worden telefonisch geverifieerd.[/quote:e51c19330f]Dit is marketing met een ontzettend bord voor je hoofd (is mijn mening)! Adverteren voor SPAM bij mensen/bedrijven die al op deze lijst staan :evil: :x :o . Oh ja, de afzender is <KNIP> (kreeg er net nog een en die kwam met een Yahoo.com mailadres aanzetten en een andere naam). Ik zal zijn Hotmail adres niet posten want misschien heeft hij er wel helemaal niks mee te maken.
Link naar reactie
Ik vat er dus /helemaal/ niks van. Ik heb op dit e-mailadres (altijd al gehad hier op het forum) bijzonder weinig last van spam... 2 á 3 per MAAND! M$-virusmailtjes heb ik er welgeted één van gehad.. en HCCNET heeft volgensmij geen spam/virusfilter (dat HOOP ik tenminste voor ze, want anders...) Kan iemadn mij vertellen waar dit verschil vandaan komt? Boos worden op mensen die doorstuurmailtjes versturen, <redelijk> voorzichtig zijn met je -emailadres?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...