Ga naar inhoud

SPAM blokkeren op server?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem: mijn oom heeft voor zijn bedrijf een eigen website. Hij ontvangt per week ongeveer 700 (!) spam-mailtjes. Hierdoor wordt het werken met e-mails bijna niet te doen. Nu weet ik dat ik met een spam-filter dit grotendeels kan omzeilen, maar dan dienen nog steeds alle 700 berichten gedownload te worden (via analoog modem, 56k6). Is het mogelijk om spam al te filteren op de server, zodat niet alles gedownload hoeft te worden?
Link naar reactie
[quote:771700f4c4="Gangsta"]Ik zit met het volgende probleem: mijn oom heeft voor zijn bedrijf een eigen website. Hij ontvangt per week ongeveer 700 (!) spam-mailtjes. Hierdoor wordt het werken met e-mails bijna niet te doen. Nu weet ik dat ik met een spam-filter dit grotendeels kan omzeilen, maar dan dienen nog steeds alle 700 berichten gedownload te worden (via analoog modem, 56k6). Is het mogelijk om spam al te filteren op de server, zodat niet alles gedownload hoeft te worden?[/quote:771700f4c4] Misschien van e-mailadres veranderen? Is maar tipje.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
een bedrijf gebruikt email om bereikbaar te zijn (net als ieder ander overigens). Het permanent wijzigen van je emailadres is dus niet zinvol. Zinvoller zou zijn dat 1) ISP's goede spamfilters zouden draaien 2) Spam bij wet verboden moest worden 3) diegene die nog steeds spammen OPHANGEN (hoef je maar 10 maal publiekelijk te doen en de rest kijkt wel uit --> probleem opgelost!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...