anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Hallo mensen Als ik een email verstuur dan staat er elke keer spamwaarschuwing voor op de mail die dan bij iemand binnen komt. Ik wilde dus vragen waar dat vandaan kom staat dat ergens ingestelt? Hoe kan ik dat verwijderen Groetjes jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Als jij een e-mail verstuur en hij komt bij iemand anders binnen als spam, dan ligt het over het algemeen aan de instellingen van die andere persoon, en niet bij jou. Komt de e-mail bij iedereen binnen als spam, of alleen bij sommige mensen? Als hij echt bij iedereen binnenkomt als spam, dan moeten we de oorzaak zoeken bij jou. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Ja André Komt bij iedereen zo binnen? Groetjes Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Heb je misschien op je eigen pc een spamprogramma draaien? Zo ja, dan kan deze een bepaald script o.i.d. toevoegen aan je bericht, waardoor de ontvanger een spamwaarschuwing op zijn mailbox tegemoet ziet. Controleer de bron van het bericht dat van jouw pc verzonden is, misschien staat er een regel in dat aangeeft welk programma dit oorzaak is van dit probleem. Of iets anders dat hiertoe aanleiding geeft. :-? Succes met het achterhalen van de veroorzaker van deze spamwaarschuwing. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen