anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 Ik heb een Hccnet ADSL basis paket en ben al 4 jaar heel tevreden! Ik heb een netwerkje aangelecht waarbij 1 computer het internet deelt met de andere computers. Elke keer als iemand op internet wil moet deze computer aangezet worden! Nu wil ik dus dat elke computer afzonderlijk verbinding gaat maken met adsl! Kan ik zomaar het netwerkkabeltje van de adsl modem in mijn hubje steken, zonder dat ik een probleem krijg met hccnet? Als ik dit doe moet ik dan nog ergens speciaal op letten! Of anders instellen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 Nee, dit gaat niet werken. Wat jij nodig hebt is een router. Er zijn er verschillende te koop, maar als je een ethernetmodem hebt, kun je deze ook heel eenvoudig als router laten functioneren. Als je een ADSL-modem hebt ben je aangewezen op [url=http://www.draytek.nl/vigor.php?show=2200usb]deze ADSL-router van Draytek[/url], want er zijn bij mijn weten nog geen andere merken voor een USB-modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 Ik heb zo'n ethernet modem, dus kan ik die wel in mijn hub steken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 Mits je hem eerst 'hackt' http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.php (doet het even niet, gebruik even google --> http://66.102.11.104/search?q=cache:kt0K7_AejO4J:www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.php+adsl+ethernet+modem+hack&hl=nl&ie=UTF-8 ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 Het ligt ook aan het type ethernetmodem. Is het de SpeedTouch home (met 5 LEDjes aan de voorkant), of een SpeedTouch 510 (met 3 LEDjes aan de bovenkant)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 [quote:d8bd6e01c7="Leo S"]Het ligt ook aan het type ethernetmodem. Is het de SpeedTouch home (met 5 LEDjes aan de voorkant), of een SpeedTouch 510 (met 3 LEDjes aan de bovenkant)?[/quote:d8bd6e01c7] Hmmm, is het enige type dan niet te gebruiken om met meerdere pc's apart te kunnen inbellen? Heeft het soms te maken met de firmwareversie van de ADSLmodem? Best vreemd... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Ik heb een home versie met 5 led's aan de voorkant. Kan het dan toch? Want dat hacken vind ik te riskant :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Waarom vind je je modem tweaken te riskant? Er kan niets misgaan als je alle stappen volgt zoals beschreven op www.bruring.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Oke ik ben er aan gaan geloven en bogonnen maar hij blijft maar invalid passport roepen speedtouch (00-90-D0-1C-B3-7E): 4166585398 firmware versie: 3.28 Wat doe ik fout? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 opgelost ben nu aan het hacken................. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Zit er in die speedtouch pro ook een hardwarematige firewall? Hij houd volgens mij het 1 en ander tegen. Verder is het perfect gelukt! 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Je moet met telnet het een en ander open zetten. Alles wat je wilt weten staat beschreven op www.bruring.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Alles draait en doet het HARSTIKKE BEDANKT! :D doei :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen