anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 deze fout melding verschijnt Er is een TCP/IP-fout opgetreden tijdens een poging om een verbinding tot stand te brengen met de server. Account: 'mail.brabant.chello.nl', Server: 'mail.brabant.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC15 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 http://www.modemhelp.net/oeerrors/oe_error_0x800ccc15.shtml Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 [quote:1ec3e2afe3="belske"]deze fout melding verschijnt Er is een TCP/IP-fout opgetreden tijdens een poging om een verbinding tot stand te brengen met de server. Account: 'mail.brabant.chello.nl', Server: 'mail.brabant.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC15[/quote:1ec3e2afe3] krijg vaak de zelfde fout op moment dat een ander er en email aan het inplaatsen is blijkbaar kan ontvangen van mail en het leeghalen van de mail niet tegelijk plaats vinden vaak even later wel proberen geeft de fout niet meer ook tijdelijk plat liggen van de mailbox bij de provider kan tot dit resultaat lijden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 Chello werkt ook met pop2. Je zou dat eens kunnen proberen. Ik werk hier met pop2.arnhem.chello.nl. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 Ik had bij aanvang kort geleden allerhande verbindingsproblemen met Chello, totdat ik de proxyserver (op advies van m'n UPC dealer) uitgevinkt had.....! Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 Ja en dat er eerder(weet niet meer wanneer) er werd geadviseerd hem toch te gebruiken. Zonder is iid beter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 pop2 kan ik niet instellen staat niet in het lijstje proxy staat uit gevinkt dus ik moet het ergens anders vinden zone alarm staat uit misschien een virus ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Kijk eens wat er gebeurt als je Outlook (Express) start: doet-ie wel pogingen om te verbinden en te verifieren? (Dit kun je "onderin" het O(E) venster zien..... Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen