anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 als ik de pc opstart en wil inbellen via planet dan lukt het niet en als ik me pc dan opnieuw start en bel in lukt het wel meteen waar kan dit aanliggen hopelijk kan iemand hier uitleg over geven :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 Wat zijn de foutmeldingen? Heb je dit alleen direkt na het opstarten of ook als je een tijdje met de PC gewerkt hebt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 ook als ik tijdje met pc gewerkt heb foutmelding is kan geen verbinding tot stand brengen maar als ik opnieuw start doet die het meteen erg vaag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 Inderdaad, erg vaag. Probeer eens je PC op te starten, direkt opnieuw op te starten en dan verbinding te maken. De vraag is of dan wel een verbinding tot stand komt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Dit komt me best bekend voor als ik eerder wilde inbellen, op een of andere manier is de tweede keer de computer beter bereid om in te bellen dan de eerste keer. Ik heb in de tussentijd mijn pc een aantal keren geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd, maar wat ook nog wel eens wil helpen is de inbelverbinding gewoon deleten en opnieuw aanmaken. Heb je een extern modem, even uit - en weer inschakelen. Niet te veel taken draaien, ff Ctrl / Alt / Delete om overbodige programma's af te sluiten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen