Ga naar inhoud

Kan pagina niet weergeven

anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen? Heel veel grote sites kunnen niet worden bezocht. Ze geven meteen "Kan pagina niet weergeven". Soms kan de homepage wel bezocht worden maar dan zijn de achterliggende pagina's niet bereikbaar met dezelfde mededeling. Voorheen had ik dit probleem niet. Ik weet niet in welke richting ik dit moet zoeken. Wie weet dat wel?
Link naar reactie
Kan een aantal oorzaken hebben. Timeouts is een mogelijkheid. Heb je het probleem de hele dag of alleen tijdens drukke tijden op het internet? Heb je verder wel een goede verbinding? Krijg je de pagina's wel na een aantal keren opnieuw proberen? Welke provider heb je? Modem, ADSL, kabel? Kan ook een DNS probleem zijn. In dat geval kun je proberen om andere DNS servers in te stellen. Tip: als je een universiteit in de buurt hebt, die hebben vaak hele snelle DNS servers.
Link naar reactie
De eerst keer dat ik nintendo.nl probeerde kreeg ik ook een foutmelding. Na een retry ging het wel goed. Daarna heb ik nog een paar keer een foutmelding gehad. De site is erg traag of misschien wel zeer druk bezocht. Nintendo.nl gebruikt flash, javascript en cookies. Kijk eens in de instellingen van Internet Explorer of die zaken misschien geblokt worden? Probeer ook eens deze link: http://194.192.82.235 Kom je dan wel op de nintendo site? en deze link? http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/home/index.jsp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...