anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 Lezer, Kan iemand mij vertellen HOE ik het abonnement van Hetnet kan opzeggen. Het betreft hier een abonnement "Regelmatig Surfen". Dit abonnement wordt al zeker 2 jaar niet meer gebruikt. Ik kan op de hele site niets/nauwelijks iets hierover vinden. Alvast bedankt, Richard. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 5. De Overeenkomst wordt aangegaan voor 12 maanden. Na ommekomst van deze termijn wordt de Overeenkomst telkens stilzwijgend verlengd met dezelfde termijn, tenzij Gebruiker de Overeenkomst voor het verstrijken van de termijn schriftelijk opzegt, met inachtneming van een opzegtermijn van een maand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 Oftewel: Stuur gewoon een brief... :wink: Had ik ook gedaan toen ik mn abo opzegde bij Het Net en het was in orde... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 Hoe kan ik mijn abonnement bij Het Net opzeggen? U kunt uw abonnement uitsluitend schriftelijk opzeggen. Hier dient u rekening te houden met een opzegtermijn van minimaal 1 maand voor het verstrijken van de abonnementsperiode. Uw schriftelijke en ondertekende opzegging kunt u (voldoende gefrankeerd) sturen aan Het Net. Het postadres van Het Net: Het Net Postbus 2728 3800 GG Amersfoort Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 mjah en vergeet het dan niet op tijd te doen, want wacht je tot na die maand, dan moet je een jaar doorbetalen ... dat staat in de regels, maar houden ze je daaraan? of doen ze soepel en geven ze je na het eerste jaar alleen maar die maand opzegtermijn ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 Toch wel zielug eigenlijk dat je met "modern" spul schriftelijk moet opzeggen :cry: Dit geldt natuurlijk niet alleen voor hetnet maar ook bv computertotaal Per mail,fax,website om aan te melden moest eigenlijk per wet geregeld zijn dat je op dezelfde manier je lidmaatschap kunt opzeggen. Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2003 nah ik denk dat dat is omdat ze te weinig tegen spoofings kunnen doen en ze dus erg vatbaar zijn voor zgn geintjes en ettertjes die ff iemand willen naaien ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen