anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Na mijn (opnieuw) installateren van windows XP blijven 2 programma's zoals msn en gadu-gadu (poolse msn) actief als ik verbinding maak met het internet. De programma's zijn visueel niet waarneembaar in de balk, maar door het ontvangen van berichten, merk ik dat ergens msn en gadu-gadu aan het werk is. Alle instellingen ( zoals opstarten als windows opgestart) staan uit. Monique Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 hoi Monique, Je wil ze dus uit hebben als je internet verbreekt? Of snap je niet waarom ze actief worden als je internet activeert? Evert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Ze zijn niet zichtbaar in mijn werkbalk , terwijl als je inlogt op internet ze op de achtergrond opereren. Ik zie ze dus niet , maar ik sta voor anderen zichtbaar online. (bij verbinding met het internet, niet bij het starten van windows Monique Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Ik mag toch aannemen dat je die programma's wél zichtbaar kan maken (anders kan je ze niet gebruiken). Doe dat en kijk in de opties. Over welke berichten hebben we het trouwens precies? Overigens, staan ze niet achter het "verbergpijltje" rechtsonder? (verborgen pictogrammen weergeven). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 zijn dat niet gewoon die ellendige messenger popups? ... www.stopmessengerpopups.com ... als het idd zo was, is het misschien eens een id om ff te lezen op grc.com bij shoot the messenger ... overigens moeten die 2 wel in je taakbeheer bij processen tevoorschijn komen als ze actief zijn ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 Probeer het volgende eens, normaal gesproken staan deze 2 progjes in je registry onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run Haal ze daar eens weg en stop ze eens gewoon in je start menu onder opstarten. Ik zeg niet dat het helpt maar het zou kunnen, niet geschoten is altijd mis. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen