anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Ik heb bij Wanadoo 2 emailaccounts. Een ervan geeft geen problemen. De andere werkt goed bij verzenden, maar bij het ophalen van de mail loopt de PC muurvast. Het midden van het scherm wordt blanco en er verdwijnt zelfs mail. Helpdesk gebeld en instellingen nagelopen, alles stond goed. Virusscanner (geupdate) heeft niets gevonden. De op te halen bestanden verwijderd via webmail, ook geen effect. Account verwijderd en opnieuw ingesteld, geen resultaat. Met systeemherstel (Win XP Pro) teruggegaan naar voor de problemen, ook geen resultaat. Help, wie weet er nog raad???????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Probeer het om Outlook Express helemaal te verwijderen van het systeem m.b.v. Software/Windows Setup. Vervolgens weer opnieuw installeren. Je moet wel even de mailinstellingen backuppen uiteraard. Als het niet helpt, misschien kun je bij een update van bijvoorbeeld de browser ook een nieuwe versie van OE downloaden van de Microsoft site. Good luck. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Zoek het bestand Postvak In.dbx van het desbetreffende account op. (Let op: dit is een verborgen bestand; eerst zichtbaar maken via configuratiescherm\mapopties). Hernoem het bijv. naar Postvak In.dbx.oud. Start OE opnieuw op en probeer het opnieuw. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Hallo allemaal, Op aanraden van een goede kennis heb ik nogmaal de toen weer binnengekomen mail wederom verwijderd en kijk, alles doet het weer als vanouds. De eerste keer had het geen effect, maar nu dus wel. Bedankt voor jullie meedenken! ***De wondere wereld van Microsoft*** Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen