anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Bepaalde sites vragen om installatie van flashplayer. Ondanks succesvolle installaties wordt elke keer weer gevraagd om Flashplayer te installeren. Wat is hier loos. Ik draai onder windows 98 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Heb je na de installatie van de player je pc opnieuw opgestart? Als je dat niet doet vraagt ie inderdaad altijd weer of ie mag installeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Volgens mij hoeft ie niet opnieuw op te starten (althans: bij mij heeft ie dat nog nooit hoeven doen)... Probeer anders dit even: Ga in internet explorer naar extra - internet-opties - in het tabblad algemeen onder het kopje 'tijdelijke internet bestanden' druk je op instellingen, en vervolgens 'objecten weergeven'. Vervolgens druk je met je rechtermuisknop op 'Shockwave Flash Object' en dan verwijderen. Ga dan naar de [url=http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash]Flash-site[/url] en installeer hem opnieuw... Als ie klaar is zie je het filmpje van 'installation complete' (vandaar dat ik denk dat rebooten niet nodig is). Dan zou die het weer moeten doen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen