anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 Ik was op zoek naar BootScreens voor XP ik dacht ThemeXp.org is wel een goede maar tot mijn stomme verbzing doet ie ut niej :( Weet iemand een vervanger voor ThemeXP .org ? Waar ik bootscreens vandaan kan halen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 Bedoel je dat de site het niet doet?? Want bij mij doet [url]http://www.themexp.org[/url] het wel gewoon hoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 een website heeft normaal (enkele uitgezonderd) geen hoofdletters misschien is dat de fout van de starter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 [quote:30ebf00f43="sjouwer"]een website heeft normaal (enkele uitgezonderd) geen hoofdletters misschien is dat de fout van de starter[/quote:30ebf00f43] Met hoofdletters doet ie het ook ([url]www.ThemeXp.org[/url] of ThemeXp.org)... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen