anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 Ik overweeg om wireless breedband aan te schaffen. ADSL en kabel zijn op mijn nieuwe woonplek niet aanwezig (komt voorlopig ook niet) en internet via satelliet vind ik te duur. De "gewone" modemverbinding is te langzaam voor mij. Via Introweb SkyAccess Wireless Breedband (www.skyaccess.nl) is het mogelijk via een straalzender een internetverbinding te realiseren. Wie heeft ervaring met bovengenoemde verbinding en wil deze ervaring met mij (ons) delen? Alvast dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 Ik heb gister een signaalmeting laten uitvoeren en de conclusie was dat ik op mijn nieuwe woonplek [b:88105d7c40]geen[/b:88105d7c40] Wireless Breedband via SkyAccess kan ontvangen. Het moet dus een gewone modem-verbinding worden via KPN. Welk modem kan ik het beste kiezen als ik een zo snel mogelijke verbinding wil? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 ISDN in overweging nemen dan ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 Het zal inderdaad een ISDN-verbinding worden maar de vraag was welk modem ik nu het beste kan nemen om een zo snel mogelijke verbinding te realiseren. Of heb ik deze niet nodig bij ISDN? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 Uiteraard is er een modem nodig voor ISDN. Dit is wel en speciaal modem dus geen standaard 56K v92 modem of zo. Let er bij aankoop op dat het modem de vrij nieuwe mogelijkheid biedt om met 128Kb te werken i.p.v. de tot voor kort gebruikelijke 64Kb. Dit werkt overigens niet bij iedere ISP of soms wel sons niet afhankelijk van de drukte. succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen