anoniem Geplaatst: 10 oktober 2003 Delen Geplaatst: 10 oktober 2003 Ik heb sinds een aantal weken problemen met het weergeven van sites. Zoals bijvoorbeeld de site van: www.computertotaal.nl www.webwereld.nl Ik krijg bij de site van computertotaal bijvoorbeeld op de openingspagina niet de advertentie te zien in het midden van de pagina. Er komt hier dan de melding bewerking is afgebroken. Ik weet niet waar het aan ligt, op de laptop heb ik het probleem niet, beide machine win xp pro. Hoe krijg ik dit verholpen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2003 De advertentie in het midden van ComputerTotaal is een flash onderdeel. Het is dus mogelijk dat jouw flash player niet (goed) meer werkt. Bij Macromedia kun je de player testen en eventueel een nieuwe downloaden. Macormedia: [url]http://www.macromedia.com/software/flash/about/[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2003 Ik heb de nieuwste flash player geinstalleerd, maar ook dan niet. In I.E. 6.0 krijg ik de melding "bewerking afgebroken" bij Opera krijg ik alleen een wit vlak. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen