anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Sinds een dag of twee duurt het erg lang voordat opera opstart... Daar was opzich best mee te leven. Maar nu wil hij(/zij :P) helemaal niet meer opstarten. Ik heb eigelijk geen zin Opera te reinstallen (en mogelijk alle instellingen weer opnieuw te maken) Ik heb m'n PC meerdere malen gerestart, alle opera processen afgesloten in Taakbeheer. En m'n Cache geleegt. Heeft iemand enig idee waar dit door gekomen kan zijn, en vooral... hoe los ik het op. Ik heb naar mijn idee niks raars gedaan, al heb ik v/d week wel een site geopent waar hij direct 700 grote foto's wou laden. Opera liep hierdoor vast, en kon ik gewoon opnieuw opstarten... Ik weet niet precies wanneer dat geweest is, en of het opstarten precies daarna langer is gaan duren, of dat het gewoon los van elkaar staat... Iemand? 8) [b:2c631acea3]Alvast bedankt![/b:2c631acea3] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Iedereen bedankt voor het lezen :) Maar ik kon eigelijk niet w88, en heb hem(/haar :P) maar opnieuw geinstalleerd... En nu start ie wel weer op, en mn bookmarks/instellingen staan er nog gewoon :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen