anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Afdrukken van webpagina’s Het probleem is dat niet de hele tekst op papier komt als ik een webpagina wil afdrukken. Aan de rechterkant wordt een stukje niet afgedrukt. Als ik bij pagina instellingen de linker en rechter marges verklein tot 5 mm komt er wel meer op papier maar nog niet alles. Als ik de pagina met een percentage laat verkleinen komt er aan de rechterkant een grotere witruimte maar komt er niet meer tekst op papier. Ik heb twee printers op de computer aangesloten en allebei hebben ze dit probleem dus het lijkt me dat het niet aan de printer ligt. Ik gebruik Windows XP pro met sp 1 en internet explorer. De computer is een pentium 4 en de printers zijn een Hp psc 2210 all-in-one en een Hp laserjet 1100. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Klopt, dat is een heel irritant probleem van IE. Je kan proberen om de pagina liggend af te drukken ipv staand. Of je moet een andere browser gebruiken om webpagina's af te drukken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen