anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Als ik (sommige) pagina's op het internet open dan zie ik in de linker benedenzijde van IE een geel driehoekje met een "!" erin. Mijn vraag is: Is er iets niet goed ingesteld bij IE of moet/kan ik nog iets instellen/installeren? Nog een nabrander: Als ik op het pijltje van de adresbalk klik om een eerder opgeroepen pagina te activeren dan duurt het wel 20 seconden eer de balk opengaat, ra ra hoe kan dat? Sys: Win XP onder NTFS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 [quote:5cd96e3075="cyberjack"]Als ik (sommige) pagina's op het internet open dan zie ik in de linker benedenzijde van IE een geel driehoekje met een "!" erin. Mijn vraag is: Is er iets niet goed ingesteld bij IE of moet/kan ik nog iets instellen/installeren?[/quote:5cd96e3075]Dubbelklik maar op het gele driehoekje, dan zie je vanzelf wat er niet goed is.. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Dat heb ik uiteraard gedaan en dan zie ik dat er iets staat over fouten op de pagina met de aanduidingen: Regel 46 Teken 11 Fout Id wordt verwacht Code 0 enz, maar daar kom ik niet wijs uit. Zodoende vraag ik het de experts van dit forum. Groetend, J@ck Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Ik geloof dat er dan een foutje zit op de pagina. Klik 'n keer op vernieuwen en als het dan niet weg is dan is er gewoon 'n fout op de pagina. Dat gebeurd ook bij ons. Lucia Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Dat zal best, maar op sommige pagina's zie ik geen tekst meer en op andere geen bewegende gifs. En dat kon voorheen wel. Heeeellluppp J@ck Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 [quote:3e051cb9c8="cyberjack"] en op andere geen bewegende gifs.[/quote:3e051cb9c8] Dat is vaak een cache probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Dag Ouwe Rot! Kun jij me ook vertellen hoe ik dat oplos? J@ck Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 o.a. legen tijdelijke internet bestanden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 Heb je de Java virtual Machine wel op je computer geinstalleerd? Het kan ook een fout op de pagina zelf zijn: bijvoorbeeld een niet geheel correct javascript of zo, dat heb ik hier ook wel eens. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen