anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ik ben op zoek naar een goede internetprovider waar ik op mijn werk gewoon informatie kan opzoeken en af en toe formulieren van instanties kan downloaden. Is een lith versie dan geschikt genoeg? Kan iemand mij helpen met het aanraden van een goedkope provider, ik zelf denk dat @home de goedkoopste is hier in dongen, maar mischien dat iemand een betere optie heeft. Groetjes Calleke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=72282 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 www.internetten.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 [url=www.adslforum.nl]adsl forum[/url] En [url=www.demon.nl]Demon[/url] is ook een goeie. Kost ook nog eens niet veel :). Geen idee of-ie in Dongen beschikbaar is. Jochem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen