anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Dat heb ik soms. Hoe kan dat ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 kan verschillende oorzaken hebben omdat er soms staat denk ik eerder dat de maker van de site of het niet naar de server heeft opgeload of dat de website is veranderd maar de plaatjes niet meegeschoven. er zijn nog meer fouten aan die kant al te bedenken. ook een instelling (weet niet precies waar) bij je zelf kan een boosdoener zijn. iets van plaatjes (grafisch) later ophalen. was (is) handig als je een langzame telefoon verbinding hebt (kortere laad tijd van site) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2003 wat je kan proberen en wat soms wel helpt is dat je effe rechtermuisknop klikt en dan show picture. dan heb je nog wel een kans dat je het plaatje toch te zien krijg :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2003 kan je met [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=98118&highlight=rood+kruis]deze[/url] iets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2003 Tsja het ligt dus waarschijnlijk aan de servers begrijp ik hieruit. Ik zal later eens die link bekijken die in de andere post staat. Bedankt in ieder geval. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen