anoniem Geplaatst: 24 augustus 2003 Delen Geplaatst: 24 augustus 2003 ik heb een probleem met bittorent elke keer als ik iets dld (het maakt niet uit wat) dan herstart myn pc zomaar :-? hy dld ongeveer 5 min en dan herstart hy elke keer en het ligt niet aan iets anders heeft iemand dit ook ? wat kan ik er aan doen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 uninstallen ? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 neen heb ik al gedaan en haalt niets uit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 ergens kun je instellen of je wilt dat je pc herstart of een blue screen of death geeft bij een crash. Zet hem eens op b.o.d., dan weet je nl of daar de fout zit. Ik denk nl dat het programma gewoon de pc laat crashen. ander idee: verwijder bittorrent gewoon handmatig. Daarna een registercleaner eroverheen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Probeer BT++ eens. Meer optie's, beetje kazaa lay-out. http://btplusplus.sourceforge.net/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen