anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 Voor mijn site ben ik op zoek naar een interactief spel, een spel waar mensen zich voor kunnen inschrijven en kunnen spelen om in een hiscore lijst te komen. Mijn voorkeur gaat uit naar iets in php/mysql...... wie heeft er tips??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 boter, kaas en eieren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 Liever iets zoals een quiz of een leuk stragisch spel, het mag best iets "groots" zijn..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 mag ook iets zijn in combinatie met flash en php...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 wie helpt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 Eigenlijk is dit een scriptrequest, maar goed, kijk eens of hier iets tussen zit. http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Games_and_Entertainment/index.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen