anoniem Geplaatst: 14 augustus 2003 Delen Geplaatst: 14 augustus 2003 In ComputerTotaal nr 11, 2002 stond in "U vraagt" een vraag : "Geluidsniveau MP3". In het antwoord werd gewag gemaakt van een freewareprogramma "AudioStocker". Ik heb dit gisteren van het Net geplukt ( Ik ga voorlopig nog even door met muziek te 'downloaden' , ik ben er net mee begonnen) maar ik kan er niets mee. Ik heb geen flauw idee hoe je dit moet gebruiken. Weet iemand het? Hein Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2003 Wil je het geluidsniveau van mp3-bestanden aanpassen? Dan raad ik je aan [url=http://www.geocities.com/mp3gain/]MP3Gain[/url] te gebruiken, freeware en makkelijk in het gebruik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2003 Bedankt Mephi, Dat was nou precies wat ik zocht. Ik heb het geplukt van het Net en uitgeprobeerd. Perfect. Dit programma werd ook beschreven in het bovengenoemde antwoord maar er stond niet bij dat het freeware was. Dat werd wel van de plugin AudioStocker vermeld. Vandaar. Nogmaals dank. :lol: Hein Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen