anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Delen Geplaatst: 9 september 2003 Hallo, Hebben jullie enig idee hoe het komt dat ik bepaalde bestanden onmogelijk van de server kan verwijderen. Kan ze wel verplaatsen naar een andere map, maar verder niet, zelfs CHMODden is nu niet meer mogelijk. Zouden ze op de een of andere manier worden gelockt? Zo ja, hoe kan je daar achter komen. Alvast bedankt, Marco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Begin 's met wat meer info te geven... OS-en en gebruikte programma's bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2003 :oops: Sorry, bestanden staan op een webserver draaiende op Apache 1.3.20 Het betreft bestanden die als een module hebben gedraaid in PHP-Nuke, module is verwijderd. FTPen doe ik met SmartFTP. Draai zelf op w2k, maar dat doet niet terzake, denk ik. Heb op dit forum en op andere gezocht, maar is waarschijnlijk niet een veel voorkomend probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2003 Zelf geen idee hoe het kan maar heb je de beschikking over een control pannel bij je webhost? [b:f82a16cfc7]JA:[/b:f82a16cfc7] Kijk of daar een filemanager in zit en gebruik die om je bestanden te verwijderen. Hiermee kun je vaak de bestanden die je met FTP niet kunt verwijderen, wel verwijderen. Wat hier de reden van is weet ik eerlijk gezecht niet.... [b:f82a16cfc7]NEE:[/b:f82a16cfc7] Euhm sorry geen idee :-) Mail je webhost voor een suggestie, die kan ze zoiezo wel even handmatig voor je verwijderen als het echt niet lukt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen