anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 het zal wel eens eerder gevraagt zijn(ik kon het zo gauw niet vinden op deze site) maar nu ik kazaa heb geinstaleerd krijg ik constant van die vervelende pop up,s, nu heb ik op internet gelezen dat bij het instaleren van kasaa er gelijk een stuk of 6 spyware programma,s in je pc wordt gedouwd. hoe kan ik zonder al te ingewikkelde handelingen die spyware verwijderen? it drive,s me nuts. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Door Kazaa te verwijderen en Kazaa-lite te installeren: http://www.kazaalite.nl/nl/ Spyware en andere rotzooi kan je verwijderen met Spybot en\of Ad-Aware: http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=download http://www.lavasoftusa.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 ik heb "spybot"m,n computer laten scannen en hij heeft een hele lading troep verwijderd maar ik kan via m,n outlook express geen berichten meer verzenden. het maken van een verbinding is mislukt. mail chello.nl server mail chello.nl protocol smtp,poort;25 beveiligd(ssl)nee socket fout 10061 foutnummer 0x800ccc0c. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: : thanks fot nothing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 [quote:62a8f3b69c="swatmember"] :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: thanks fot nothing.[/quote:62a8f3b69c]Hey, chill ffies. Ik gebruik Spybot -S&D naar alle teverdenheid, en heb nooit elende er mee gehad. Dat het nu precies bij jou comp fout gaat, dat ligt aan je eigen computer... Nu wil ik jou niet meteen de schuld geven. Maar hoe konden wij nou weten dat er meteen problemen zouden komen :S. Jochem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 In Spybot zit een optie om verwijderde spyware terug te zetten, mocht dit problemen geven. Probeer deze optie eens. Dus svp een beetje rustig aan doen, het is al warm genoeg 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 tsssssssssssssssssj in andere woorden heb je dus je pc al zo lang, met zo enorm veel spyware laten wegrotten en gaarkoken in zijn eigen sop dat je internetinstellingen weer allemaal bijgesteld moeten worden ... Sjah had je dus inderdaad maar iets gedaan aan broodnodig onderhoud aan je pc ... Dan had je je eigen kunnen bedanken voor het doen van iets. Heb je de herstel functie niet gevonden in spybot dan??? kun je alle spyware weer lekker terug laten zetten en dan doet je mail het weer ... hoef je ons niet te bedanken ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 ik vind het wel heel erg toevallig nadat ik heel de middag heb zitten emailen met een maat van mij ,dat ik na het instaleren van dat programmatje mijn outlook express niet meer kan openen(ik heb daar zolang ik een pc bezit nog nooit en tenimmer problemen van gehad) .......ik heb trouwens m,n pc opnieuw geinstaleerd met update(10 minuten werk) en hij werkt weer al een tierelier :lol: en ik heb trouwens het neusje van de zalm,als het gaat dat het wel aan m,n pc zal liggen....i dont think so. maar in ieder geval ik vind het wel best zo,ik heb dat programma er weer uit gegooid. ik heb trouwens gekeken op download.com waar ik dat vandaan heb gehaald...gekeken bij negative user rating en er zijn wel meer mensen met dit soort problemen maar in ieder geval bij mij werkt het niet(mischien bij een ander wel) voel je eigen niet aangesproken hoor,ik geef alleen maar een mening. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Het ligt ook niet aan dat neusje van de zalm, het ligt aan de software die je erop gooit. PC kan nog zo goed zijn, maar vaak zit het probleem tussen het bureau en de bureaustoel :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Swatmember, Spybot en Ad-aware draai ik beiden, en nog nooit problemen mee gehad, Als die spyware zooi (want dat is het: GROTE ROTZOOI) erop blijft zitten, dan krijg je nog wel meer problemen dan alleen met jouw Outlook, starks zit er enkel en alleen maar troep op dat neusje van de zalm van je!!! Het neusje van de zalm wordt dan trage boel..Dailers staan erop en weet ik nog wat meer. En dan.....??? En je hoeft de mensen hier op forum er niet voor aan te kijken, want dit ligt geheel bij jou. Jouw computer neusje van de zalm of niet zul je toch zelf moeten onderhouden. Probeer het anders met Ad-aware, deze is wat vriendelijker. http://www.lavasoft.de/dutch/ Magiertje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 [edit, E.G.] Dit vind ik al te ver gaan.[/edit] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 [edit, E.G.] Dit mag hier niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Doe ik ook FF mee. FoXie ken ik als iemand die alleen zinnige en opbouwende antwoorden geeft. De rest ook trouwens. Men is hier echter niet gediend van nieuwelingen die gelijk lopen te brullen en te flamen. Echt, je bent de eerste niet. En ook niet de laatste. En dat gebanned worden: Reken er maar op. [edit, E.G]IMworthy, reken jij er maar niet op.[/edit] En het heeft er niets mee te maken of wij nu wel of niet een LoBu computer hebben. Het gaat er om hoe je er mee om gaat. [quote:744e058bc7]maar vaak zit het probleem tussen het bureau en de bureaustoel [/quote:744e058bc7] Helemaal mee eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 [edit, E.G.]Knip.[/edit] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Amen. En nu een slot erop of dit topic verwijderen is nog beter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Ik plaats hier een slot, en een paar pb's. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen